Piese vechi la schimb

Piese vechi la schimb

Toate piesele care sunt acceptate ca piesa la schimb au o valoare facturata ca o pozitie separata pe factura  "VALOARE PIESA VECHE", in cazul in care nu aduceti piesa veche la schimb in momentul achizitiei piesei noi. De la data facturarii, termenul de predare a piesei la schimb este de 15 zile si piesa trebuie sa indeplineasca conditiile de schimb ale producatorilor prezentate pe site. Daca piesa la schimb este acceptata, veti primi o factura de retur pe valoarea piesei la schimb si contravaloarea acesteia.

 

1. Produsele la care este necesara piesa veche la schimb beneficiaza de 12 luni garantie. Pentru produsele la care este necesara piesa la schimb, conditiile de acceptare de catre producator sunt urmatoarele:

  • a) - sa aveti piesa veche in momentul achizitionarii piesei noi, pentru a putea fi comparate sau sa faceti dvs. comparatia inainte de montaj;
  • b) - piesa veche trebuie sa fie identica cu piesa noua, fara urme de lovituri, fara parti lipsa, curatata cu solventi si un jet usor de apa;
  • c) - piesa veche nu trebuie sa fie murdara, rupta, indoita, corodata, ruginita sau cu componente lipsa;
  • d) - nu se pot primi ca piesa veche la schimb, piese vechi necuratate cu solventi si jet de apa, chiar daca sunt identice cu piesa noua;
  • e) - piesa veche trebuie returnata in ambalajul original al piesei noi cumparate;
  • f) - acceptarea piesei vechi se va face doar dupa ce un reprezentant autobro.ro va verifica daca sunt respectate conditiile de primire;
  • g) - daca nu sunt respectate conditiile de primire, valoarea de pe site a piesei cumparate va creste cu aproximativ 25% pana la 500%, in functie de cerintele producatorului;
  • h) - valoarea piesei vechi o veti afla de la procesatorul care va prelua comanda dvs. online;
  • i) - piesa veche trebuie returnata in cel mult 15 zile de la data facturarii;

 La acest tip de produse veti gasi pe site specificatia NECESAR PIESA LA SCHIMB sau acest lucru vi se va aduce la cunostinta de catre procesatorul comenzii dvs.

In general produsele cu piesa la schimb sunt urmatoarele:

  • a) - planetare, electromotoare, alternatoare, casete directie, pompe;
  • b) - servodirectie, etriere frana, etc;

Produsele la care se cere piesa la schimb sunt reconditionate in conditii de calitate si garantie maxime de catre producatori cu renume cum ar fi Bosch, Spidan, TRW, Valeo, Hella, Elstock, Delphi, Lucas, Waeco, Behr, etc.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta piesa la schimb, din motivele prezentate mai jos sau altele mai rar intalnite, care tin de posibilitatea de reconditionare a piesei vechi, conform normelor date de producatori.

Timpul de raspuns pentru acceptarea piesei vechi poate fi de pana la 30 de zile, in functie de producator.

 

2. CASETE DE DIRECTIE

In procesul de reconditionare, cremaliera nu este inlocuita, motiv pentru care cremalierele deteriorate vor afecta celelalte piese (simeringuri etc.), iar casetele de directie reconditionate vor avea tendinta sa se deterioreze prematur. Simeringurile utilizate la reconditionare sunt cele originale, folosite si la fabricarea casetelor, insa cremalierele slefuite care au pierdut din diametrul original nu vor asigura o etanseitate completa cu simeringurile originale. Din aceste cauze cremaliera este cel mai sensibil subansamblu al casetei de directie. Bieletele de directie si capetele de bara trebuie sa fie la caseta veche daca asa se livreaza caseta noua.

Cele mai des intalnite defectiuni ale casetelor de directie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - cremaliera erodata sau corodata;
  • b) - cremaliera indoita;
  • c) - conducte deteriorate sau lipsa;
  • d) - puncte de fixare deteriorate;
  • e) - arbore deteriorat sau rupt;
  • f) - pinion arbore lipsa;
  • g) - dinti arbore deteriorati;
  • h) - carcase rupte sau indoite;
  • i) - filete deteriorate;
  • j) - bielete de directie deteriorate;

 

3. POMPE SERVODIRECTIE

Prizele/conexiunile trebuiesc protejate cu elementele de protectie din plastic primite in cutia piesei noi cumparate. Piesa veche trebuie curatata corespunzator fara folosirea apei in acest proces.

Cele mai des intalnite defectiuni ale pompelor de servodirectie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - fulia lovita sau indoita;
  • b) - fuliile nu sunt pe ax sau sunt deteriorate;
  • c) - tubul de intrare este deteriorat;
  • d) - placa spate de presiune este deteriorata (VAG);
  • e) - placa spate de presiune este deteriorata (Opel/Renault);
  • f) - rezervoarele nu sunt originale;
  • g) - rezervoarele sunt fisurate sau rupte;

Probleme comune la aplicatiile A4/Passat, T4  Transporter, PSA Reservoir, Mercedes Metal Reservoir, BMW E46 LUK, Volvo 900 Reservoir, Fiesta 3, Renault Master, Opel Movano, Volvo S70/80/90:

  • a) - deteriorari ale corpului;
  • b) - tevile sunt deteriorate;
  • c) - punctele de montare sunt rupte;
  • d) - tevile montate;
  • e) - ax rupt;
  • f) - ax iesit sau blocat;

 

4. COMPRESOARE CLIMA (AC)

Compresoarele returnate la schimb trebuie sa corespunda aceleasi aplicatii si aceluiasi tip ca unitatea originala. Unitatile deteriorate mecanic sunt atat de degradate incat nu se mai pot reconditiona, astfel nu vor fi acceptate. Verificarea unitatilor returnate se va efectua vizual.

Cele mai des intalnite defectiuni ale compresoarelor de clima pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - urechea de prindere este rupta;
  • b) - capacul posterior lipseste;
  • c) - tubul de intrare este deteriorat;
  • d) - compresorul este demontat;
  • e) - compresorul este lovit sau deteriorat;
  • f) - compresorului ii lipsesc componente;
  • g) - mufele sunt desigilate;
  • h) - compresorul este ruginit (oxidat);
  • i) - compresorul este ruginit (oxidat);

 

5. PLANETARE

Pentru a trimite planetarele vechi la reconditionare, acestea trebuie sa fie intr-o conditie buna si sa contina ambele articulatii. De asemenea, exista planetare care sunt complet ruginite, iar daca acestea sunt curatate prin sablare nu va ramane destul material pentru a fi reconditionate.

Cele mai des intalnite defectiuni ale planetarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - arborele de conectare este indoit;
  • b) - arborele de conectare este ruginit sau rupt;
  • c) - pinionul articulatiei din partea rotii este rupt;
  • d) - planetara este incompleta;

 

6. ALTERNATOARE SI ELECTROMOTOARE

Unitatile vechi returnate trebuie sa fie coduri echivalente cu codul nou comandat. Ansambluri de echipamente de marci diferite, care pot fi montate in acelasi mod pe vehicul si care sunt interschimbabile pot fi de asemenea returnate. Carcasele care sunt din punct de vedere mecanic deteriorate sau se prezinta intr-o conditie din care nu mai pot fi reconditionate (lovite, incomplete, ruginite, etc.), vor fi respinse.

Cele mai des intalnite defectiuni ale alternatoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - carcasa rupta sau fisurata;
  • b) - suportii de prindere rupti;
  • c) - alternatorul este dezasamblat sau incomplet cu piese lipsa;
  • d) - pozitia carcasei este incorecta;
  • e) - alternatorul este ruginit;

Cele mai des intalnite defectiuni ale electromotoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  •  a) - electromotorul este dezasamblat sau incomplet;
  •  b) - carcasa este rupta sau indoita;
  •  c) - carcasa spate lipsa;
  •  d) - suportii de prindere sunt rupti;
  •  e) - semne de coroziune avansata;
  •  f) - semne de coroziune avansata pe pinion;

 

7. COLOANE DIRECTIE

Cele mai des intalnite defectiuni ale coloanelor de directie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - cablu senzor unghi directie taiat;
  • b) - suport montare avariat sau indoit;
  • c) - capac ECU rupt sau slabit;
  • d) - blocurile de conectare sunt rupte;
  • e) - maner de ajustare pe inaltime rupt;

 

8. INJECTOARE

Cele mai des intalnite defectiuni ale injectoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - izolatia cablurilor este deteriorata;
  • b) - valvele sunt lovite;
  • c) - carcasa este deteriorata;
  • d) - injectorul este indoit;
  • e) - injectorul este ruginit;
  • f) - injectorul este incomplet sau dezasamblat;

 

9. AMBREIAJE

Cele mai des intalnite defectiuni ale ambreiajelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - ambreiajul este dezasamblat;
  • b) - ambreiajul are urme de incingere;
  • c) - ambreiajul este corodat;

 

10. POMPE INJECTIE

Cele mai des intalnite defectiuni ale pompelor de injectie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - axul este lovit;
  • b) - carcasa are defecte;
  • c) - carcasa este ruginita;
  • d) - pompa este incompleta sau dezasamblata;

 

11. CENTRALE ABS

Cele mai des intalnite defectiuni ale centralelor ABS pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - suruburi lipsa, desprinse sau defecte;
  • b) - conectorul este deteriorat;
  • c) - modulul ABS este deteriorat;
  • c) - solenoizii modulului sunt rupti sau deteriorati;

 

12. TURBOSUFLANTE

Cele mai des intalnite defectiuni ale turbosuflantelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

  • a) - turbosuflanta este incompleta sau dezasamblata;
  • b) - flansele sau ventilatoarele sunt deteriorate;
  • c) - turbosuflanta este corodata;

 

Nu ai gasit piesa dorita?