Toate piesele care sunt acceptate ca piesa la schimb au o valoare facturata ca o pozitie separata pe factura "VALOARE PIESA VECHE", in cazul in care nu aduceti piesa veche la schimb in momentul achizitiei piesei noi. De la data facturarii, termenul de predare a piesei la schimb este de 15 zile si piesa trebuie sa indeplineasca conditiile de schimb ale producatorilor prezentate pe site. Daca piesa la schimb este acceptata, veti primi o factura de retur pe valoarea piesei la schimb si contravaloarea acesteia.
1. Produsele la care este necesara piesa veche la schimb beneficiaza de 12 luni garantie. Pentru produsele la care este necesara piesa la schimb, conditiile de acceptare de catre producator sunt urmatoarele:
La acest tip de produse veti gasi pe site specificatia NECESAR PIESA LA SCHIMB sau acest lucru vi se va aduce la cunostinta de catre procesatorul comenzii dvs.
In general produsele cu piesa la schimb sunt urmatoarele:
Produsele la care se cere piesa la schimb sunt reconditionate in conditii de calitate si garantie maxime de catre producatori cu renume cum ar fi Bosch, Spidan, TRW, Valeo, Hella, Elstock, Delphi, Lucas, Waeco, Behr, etc.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta piesa la schimb, din motivele prezentate mai jos sau altele mai rar intalnite, care tin de posibilitatea de reconditionare a piesei vechi, conform normelor date de producatori.
Timpul de raspuns pentru acceptarea piesei vechi poate fi de pana la 30 de zile, in functie de producator.
In procesul de reconditionare, cremaliera nu este inlocuita, motiv pentru care cremalierele deteriorate vor afecta celelalte piese (simeringuri etc.), iar casetele de directie reconditionate vor avea tendinta sa se deterioreze prematur. Simeringurile utilizate la reconditionare sunt cele originale, folosite si la fabricarea casetelor, insa cremalierele slefuite care au pierdut din diametrul original nu vor asigura o etanseitate completa cu simeringurile originale. Din aceste cauze cremaliera este cel mai sensibil subansamblu al casetei de directie. Bieletele de directie si capetele de bara trebuie sa fie la caseta veche daca asa se livreaza caseta noua.
Cele mai des intalnite defectiuni ale casetelor de directie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Prizele/conexiunile trebuiesc protejate cu elementele de protectie din plastic primite in cutia piesei noi cumparate. Piesa veche trebuie curatata corespunzator fara folosirea apei in acest proces.
Cele mai des intalnite defectiuni ale pompelor de servodirectie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Probleme comune la aplicatiile A4/Passat, T4 Transporter, PSA Reservoir, Mercedes Metal Reservoir, BMW E46 LUK, Volvo 900 Reservoir, Fiesta 3, Renault Master, Opel Movano, Volvo S70/80/90:
Compresoarele returnate la schimb trebuie sa corespunda aceleasi aplicatii si aceluiasi tip ca unitatea originala. Unitatile deteriorate mecanic sunt atat de degradate incat nu se mai pot reconditiona, astfel nu vor fi acceptate. Verificarea unitatilor returnate se va efectua vizual.
Cele mai des intalnite defectiuni ale compresoarelor de clima pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Pentru a trimite planetarele vechi la reconditionare, acestea trebuie sa fie intr-o conditie buna si sa contina ambele articulatii. De asemenea, exista planetare care sunt complet ruginite, iar daca acestea sunt curatate prin sablare nu va ramane destul material pentru a fi reconditionate.
Cele mai des intalnite defectiuni ale planetarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Unitatile vechi returnate trebuie sa fie coduri echivalente cu codul nou comandat. Ansambluri de echipamente de marci diferite, care pot fi montate in acelasi mod pe vehicul si care sunt interschimbabile pot fi de asemenea returnate. Carcasele care sunt din punct de vedere mecanic deteriorate sau se prezinta intr-o conditie din care nu mai pot fi reconditionate (lovite, incomplete, ruginite, etc.), vor fi respinse.
Cele mai des intalnite defectiuni ale alternatoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Cele mai des intalnite defectiuni ale electromotoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Cele mai des intalnite defectiuni ale coloanelor de directie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Cele mai des intalnite defectiuni ale injectoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Cele mai des intalnite defectiuni ale ambreiajelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Cele mai des intalnite defectiuni ale pompelor de injectie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Cele mai des intalnite defectiuni ale centralelor ABS pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:
Cele mai des intalnite defectiuni ale turbosuflantelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb: