Termeni si conditii

Termeni si conditii de utilizare

 

1. Procesarea Comenzilor

 

1.1 AutoBro.ro nu conditioneaza plasarea si acceptarea comenzilor prin depasirea valorii unui plafon minim. In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online AutoBro.roCumparatorul isi exprima acordul cu metoda de comunicare electronica prin intermediul email-ului.

 

1.2 Transmiterea comenzii pe site va fi urmata de receptia unui email automat care atesta doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discutiile telefonice, prin email sau pe alte cai cu reprezentantii Vanzatorului nu constituie acceptari ferme ale comenzii, si implicit NU semnifica incheierea contractului la distanta. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator. Confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea comenzii, a serieri de caroserie și a stocului produselor aflate în comanda. Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail);

 

1.3 Vanzatorul va verifica comanda urmand sa ii comunice prin email sau telefonic Cumparatorului rezultatul verificarii, doar in cazul in care este furnizata o serie de caroserie (numar de identificare). In caz contrar comanda va fi livrata pe propria raspundere a clientului, iar vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru piesele comandate gresite si pentru eventualele pagube in caz de incompatibilitate.

 

1.4 Confirmarea comenzii de catre Vanzator catre Cumparator, telefonic sau prin email fara a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul incheierii contractului la distanta. Mesajul comenzii acceptate reprezinta anexa la contract.

 

1.5 Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.

 

1.6 In cazul produselor cu status “Cerere Pret”, acceptarea comenzii Cumparatorului de catre Vanzator si implicit incheierea Contractului la distanta se va face numai dupa confirmarea data de Vanzator catre Cumparator ca produsul respectiv este disponibil la Furnizorul/Producatorul de la care se aprovizioneaza Vanzatorul. Confirmarea va fi transmisa prin e-mail pe adresa Cumparatorului.

 

1.7 Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin transmiterea unui email catre contact@autobro.ro sau telefonic .

 

2 Facturarea Comenzilor

 

2.1 Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.

 

3 Preturile si informatiile despre produse

 

3.1 Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online Autobro.ro includ TVA (19%). Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului. Preturile tiparite pe factura fiscala emisa Cumparatorului vor fi identice cu cele specificate in mesajul de acceptare a comenzii de catre Vanzator.

 

3.2 Continutul site-ului (textele, denumirile si descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcatuit in colaborare cu reprezentantii producatorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei.

 

3.3 Din acest motiv, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

 

3.4 Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice si preturile produselor fara o notificare prealabila. Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online AutoBro.ro cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

 

3.5 In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta

.

4 Informatii stoc

 

4.1 In lista de produse a fiecarei categorii sau in pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile.

 

4.2 Datorita gamei foarte largi de produse pe care o cuprinde catalogul nostru online, preturile si stocurile se actualizeaza de la un interval de 24 de ore până la 5 zile.

 

4.3 In functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt:

  • a) - In stoc – produsul se afla in depozit si poate fi disponibil in:
    • - minim 3 ore daca se afla in depozitul local
    • - 24-48 de ore daca se afla intr-un depozit din tara
  • b) - In stoc furnizor – produsul se afla in stocul furnizorului si poate fi livrat intr-un termen mediu cuprins intre 2 si 15 zile lucratoare, in limita stocului disponibil.

 

5 Livrarea Comenzilor

 

5.1 Pentru a nu va livra produse neconforme si pentru a verifica integritatea produselor livrate de catre furnizorii nostri, suntem nevoiti sa desigilam absolut toate ambalajele produselor, la receptia acestora, deci toate produsele vor fi livrate catre dvs. desigilate

5.2 Daca alegeti sa ridicati dvs. produsele va asteptam la sediul nostru din Bucuresti, Str. Armenis, Nr.2, Sector 3

5.3 Livrarea coletelor de face prin GLS Romania / Fan Courier, termenul aproximativ de livrare este de 24-48 ore de la data expedierii, fara a fi necesara plata de km suplimentari. Livrarea se poate face oriunde in Romania.

5.4 Informatii de retinut pentru comenzile cu livrare prin curier:

  • a) Este recomandat sa va faceti cont pentru a putea urmarii starea comenzii in contul dumneavoastra
  • b) In cazul in care nu ati dorit sa va faceti cont, pe e-mail-ul pe care l-ati folosit la trimiterea comenzii ati primit un e-mail de confirmare cu un link cu care se poate urmarii starea comenzii
  • c) In starea comenzii apare data cand pleaca de la noi comanda cu curierul, noi neputand sti cand va ajunge exact la dumneavoastra curierul si de aceea nu se trece data la care curierul livreaza comanda
  • d) Coletul este predat curierului pe data de livrare dupa ora 17:00
  • e) Sunt multe variabile, in functie de care comanda poate intarzia sau sa ajunga incompleta; de aceea recomandam sa va faceti programare la service decat dupa ce primiti produsele. Parbrizele sunt disponibile numai la comenzile cu ridicare, parbrizele nu se trimit prin curier!
  • f) Timpul estimativ de onorare pentru o cerere comanda este de minim 3 ore si maxim 5 zile, dupa confirmarea telefonica
  • g) Daca aveti nevoie urgent de reperele pe care le-ati comandat, va rugam sa ne comunicati telefonic sau prin email la contact@autobro.ro  acest lucru, pentru a grabi confirmarea si procesarea cererii de comanda.

5.5 TAXA DE TRANSPORT este de 20 Ron [ GLS Romania ] sau 25 Ron [ Fan Courier ] pentru comenzi cu valoare de pana la 500 Ron, TVA inclus, indiferent de nr. de colete trimise, de destinatie si de valoarea comenzii. Transportul este GRATUITpentru comenzi cu valoare de peste 500 Ron, TVA inclus, indiferent de nr. de colete trimise si de destinatie. Taxa de transport va fi calculata automat in cadrul comenzii dvs si nu se achita separat la curier, este inclusa in valoarea comenzii.

 

6 Garantia

 

6.1 Toate produsele comercializare pe autobro.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.

6.2 Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de catre SC Autobro Online Shop SRL. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)
In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
Termenul maxim de remediare a garantiei este de 30 zile calendaristice si curge de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre unitatea specializata de service.

6.3 Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:

  • a) - 18 luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
  • b) - Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 18  luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.

Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.

6.4 Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

  • a) - Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre AUTOBRO ONLINE SHOP SRL.
  • b) - Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
  • c) - Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)
  • d) - In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
  • e) - Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, injectoare, etc).
  • f) - Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
  • g) - Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
  • h) - Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza

In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la contact@autobro.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB)

6.5 Autobro.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  • a) - Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
  • b) - Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
  • c) - Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
  • d) - Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
  • e) - Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
  • f) - Automobilul a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.)
  • g) - Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
  • h) - Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
  • i) - Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)
  • j) - Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator.

 

7 Politica de retur

 

 7.1 Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

7.2 Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail contact@autobro.ro

  • - a) Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
  • - b) Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

7.3 Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

7.4 In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.autobro.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului (ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina (inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.

Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate, ulterior va vom comunica statusul returului.

Daca produsele returnate:

  • - au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
  • - nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
  • - sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
  • - prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
  • - sunt de origine (OE) si sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
  • - sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.

Atunci in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica (daca exista) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.

Returul se va face prin orice firma de curierat rapid (Fan Courier , Urgent Cargus, GLS, etc)  la adresa: Str. Armenis, Nr. 2, Sector 3, Bucuresti .

  • Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs, aceasta se va returna intrun cont bancar dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.
  • Nu acceptam colete trimise cu plata transportului la Destinatar.
  • Nu acceptam colete trimise retur prin Posta Romana.

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.

Nu ai gasit piesa dorita?