Politica de retur

Politica de retur

 1. Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

2. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail contact@autobro.ro

  • a) - conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice;
  • b) - dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit;

3. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

4. In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.autobro.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului (ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina (inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate, ulterior va vom comunica statusul returului.

Daca produsele returnate:

  • a) - au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice;
  • b) - nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate;
  • c) - sunt lipsite de accesoriile si componentele originale;
  • d) - prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura;
  • e) - sunt de origine (OE) si sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat;
  • f) - sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri;

Atunci in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica (daca exista) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.

Returul se va face prin orice firma de curierat rapid (Fan Courier , Urgent Cargus, GLS Romania, etc)  la adresa: Str. Armenis, Nr. 2, Sector 3, Bucuresti .

  • Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs, aceasta se va returna intrun cont bancar dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri;
  • Nu acceptam colete trimise cu plata transportului la Destinatar;
  • Nu acceptam colete trimise retur prin Posta Romana;

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.

Nu ai gasit piesa dorita?